Az RC4-ben viszont nem a Peugeot Kupa versenyz\u0151i a leggyorsabbak, Ifj Fogarasi Attila ugyan panaszkodott a kem\u00e9ny be\u00e1ll\u00edt\u00e1sokra, m\u00e9gis vezeti a g\u00e9poszt\u00e1lyt.<\/p>\n
Az ORB2-ben h\u00e1rom gyorsas\u00e1gi ut\u00e1n a R\u00f3nav\u00f6lgyi-Percze p\u00e1ros vezet, a m\u00e1sodik szakasz ut\u00e1n m\u00e9g els\u0151 helyen \u00e1ll\u00f3 V\u00e1rnai D\u00e1vid a h\u00e1rmas gyorsas\u00e1gin meg\u00e1llt a p\u00e1ly\u00e1n. A m\u00e1sodik helyen Baksai\u00e9k, a harmadikon G\u00f6r\u00f6g P\u00e9ter\u00e9k \u00e1llnak.<\/p>\n
A Historic bajnoks\u00e1gban Wirtmann Ferenc \u00e9s Kerekes J\u00f3zsef 31 m\u00e1sodperc el\u0151nnyel v\u00e1rja a d\u00e9lut\u00e1nt Kerkes P\u00e9ter el\u0151tt.<\/p>\n
foto: S\u00e1ri P\u00e9ter<\/p><\/div>\n
<\/p>\n
Csom\u00f3s Mikl\u00f3s (1. hely):<\/strong> \u00dagy kezdt\u00fcnk, mint tavaly, annak \u00f6r\u00fcl\u00fcnk, hogy j\u00f3l \u00e9rezz\u00fck magunkat az aut\u00f3ban, nincs t\u00falfesz\u00edtve, pr\u00f3b\u00e1lunk min\u00e9l sim\u00e1bban menni, min\u00e9l nagyobb f\u00e9kkel \u00e9s nagyobb g\u00e1zad\u00e1ssal. Lehet, hogy ez kicsit h\u00fcly\u00e9n hangzik a raliban, de t\u00e9nyleg \u00fagy, hogy Attila a lehet\u0151 legkevesebbet l\u00f3gjon az \u00f6v\u00f6n, azaz nincs olyan er\u0151s f\u00e9kt\u00e1v, nincs olyan er\u0151s kigyors\u00edt\u00e1s, \u00fagy mintha toj\u00e1son l\u00e9pkedn\u00e9nk. A lend\u00fcletet szeretn\u00e9nk megtartani \u00e9s \u00fagy n\u00e9z ki ez j\u00f3l megy.<\/p>\nAz elej\u00e9n az es\u0151 okozott gondot?<\/em><\/p>\nEgy kicsit megijedtem. Annyi szerencs\u00e9nk volt, hogy a vide\u00f3sunk kint \u00e1llt az egyes gyorson \u00e9s folyamatosan mondta, hogy a h\u00e1romnegyed\u00e9n\u00e9l teljesen sz\u00e1raz, de ahol meg\u00e1lltunk be\u00f6lt\u00f6zni ott is tiszta v\u00edz volt a p\u00e1lya, \u00fagyhogy egy picit okozott fejvakar\u00e1st. Tudtam, hogy mindenki ugyanezzel a gumival van kint, \u00fagyhogy el\u0151ny nem sz\u00e1rmazhat bel\u0151le m\u00e1snak sem.<\/p>\n
A jobb t\u00fck\u00f6r hi\u00e1nya okozott h\u00e1tr\u00e1nyt? (az els\u0151 szakaszon hagyt\u00e1k el)<\/em><\/p>\nEtapon egy picit rossz, az el\u0151z\u00e9sekn\u00e9l nem tudok belen\u00e9zni. Attil\u00e1val pont azt besz\u00e9lt\u00fck, hogy hi\u00e1nyzik. \u00c1ll\u00edt\u00f3lag megvan, hozz\u00e1k be a sr\u00e1cok, mi pedig majd picit honor\u00e1ljuk nekik.<\/p>\n
A k\u00f6vetkez\u0151 k\u00f6rben mi lesz a strat\u00e9gia?<\/em><\/p>\nUgyanez. Nem szeretn\u00e9nk nagyobb el\u0151nyt kiaut\u00f3zni, de azt sem, hogy k\u00f6zelebb ker\u00fcljenek. Val\u00f3sz\u00edn\u0171leg ezekkel az abroncsokkal is megy\u00fcnk tov\u00e1bb, \u00fagyhogy semmi extra, csak \u00e9lvezz\u00fck.<\/p>\n
foto: MGR Images\/Makai Gergely<\/p><\/div>\n
Tur\u00e1n Frigyes (3. hely)<\/strong>: A technik\u00e1s, dob\u00e1l\u00f3s, murv\u00e1s p\u00e1ly\u00e1kat nagyon szeretem, azt gondolom az az igazi ralip\u00e1lya, emiatt ment\u00fcnk j\u00f3t a m\u00e1sodikon. A t\u00f6bbin viszont nem tudunk nagyon k\u00f6zel menni Mixihez. A R\u00e1baringen a rajt ut\u00e1n nem tudtam \u00e1ttenni m\u00e1sodikba \u00e9s ott is vesz\u00edtett\u00fcnk legal\u00e1bb m\u00e1sf\u00e9l m\u00e1sodpercet. Ez kivett a ritmusb\u00f3l \u00e9s ut\u00e1na elkezdtem nagyon fesz\u00edteni \u00e9s t\u00fals\u00e1gosan beengedtem f\u00e9kt\u00e1vokon, nagyon agressz\u00edven mentem \u00e9s ez nem volt ott j\u00f3. Nem vagyok feldobva. Azt tudjuk, hogy van nyomat\u00e9kbeli h\u00e1tr\u00e1nyunk az \u00fajabb aut\u00f3khoz k\u00e9pest, de ahol l\u00f3er\u0151h\u00e1tr\u00e1nyban vagyunk, ott a Skod\u00e1k r\u00e1nk ugranak. Ha azt tudn\u00e1m mondani, hogy mindent szuper\u00fcl csin\u00e1lok \u00e9s \u00edgy vagyok, akkor ez van, de most picit haragszok magamra.<\/p>\nEgy kis pihen\u0151 \u00e9s d\u00e9lut\u00e1n mindent szuper\u00fcl csin\u00e1lsz?<\/em><\/p>\nNincs semmi baj, megy\u00fcnk tov\u00e1bb, itt vagyunk, az aut\u00f3 s\u00e9rtetlen, szuper minden.<\/p>\n
foto: MGR Images\/Makai Gergely<\/p><\/div>\n
Velenczei \u00c1d\u00e1m (4. hely)<\/strong>: Re\u00e1lisan azt kell l\u00e1tni, hogy a m\u00e1sodik hely\u00e9rt tudunk csat\u00e1zni, Mixi\u00e9k nagyon gyorsak. Nagyon rosszul siker\u00fclt a m\u00e1sodik gyors, ott kaptunk h\u00e9t-nyolc m\u00e1sodpercet. nem s\u00fclt az a be\u00e1ll\u00edt\u00e1s, amit gondoltam, bizonytalan volt az aut\u00f3, nagyon cs\u00faszott a felhord\u00e1sokon. Ut\u00e1na T\u00e9s \u00e9s a R\u00e1baring j\u00f3 volt, \u00e9s mi is jobban felsz\u00edvtuk magunkat, rem\u00e9lem ezt vissz\u00fck tov\u00e1bb. A p\u00e1ly\u00e1k nagyon j\u00f3k, Kisgy\u00f3n tal\u00e1n defektvesz\u00e9lyesebb lesz, de gyorsulnunk kell, mert itt vagyunk h\u00e1rman egy rak\u00e1son, n\u00e9gy m\u00e1sodpercen bel\u00fcl, ebb\u0151l m\u00e9g b\u00e1rmi lehet.<\/p>\nEz a legjobb, nem?<\/em><\/p>\nSzeret\u00fcnk meccselni, de akkor a legjobb, ha te j\u00f6ssz ki a v\u00e9g\u00e9n a legjobban, \u00fagyhogy ez a c\u00e9l.<\/p>\n
foto: MGR Images\/Makai Gergely<\/p><\/div>\n
<\/p>\n
N\u00e9met G\u00e1bor (2. hely)<\/strong>: Nem volt meg az a temp\u00f3, amit szerettem volna. Nem akarok kifog\u00e1sokat keresni, de \u00fagy \u00e9reztem, hogy nem \u00fagy fordul az aut\u00f3, ahogy elk\u00e9pzelt\u00fck. Azt v\u00e1rtam, hogy amit a teszten kipr\u00f3b\u00e1ltunk az m\u0171k\u00f6dni fog, de nem volt meg az a komfort\u00e9rzet, ami kellett volna. De azt is el tudom k\u00e9pzelni, hogy a gumit nem tudtuk el\u00e9g\u00e9\u00e9 megmeleg\u00edteni, \u00e9s ebben a felh\u0151s id\u0151ben nem tudtuk m\u0171k\u00f6d\u00e9sre b\u00edrni. Azt csin\u00e1ltuk, amit eltervezt\u00fcnk, csak valahogy a temp\u00f3 nincs meg, Geri is \u00fagy \u00e9rezte jobbr\u00f3l, hogy ez nem az, ami kellene.<\/p>\nKihez viszony\u00edtasz? Ha Mixi nem lenne, akkor nem \u00e1lln\u00e1tok rosszul.<\/em><\/p>\nMixi mutatja mindig a szintet, hogy hova kellen eljutni, irigylem benne, hogy az els\u0151 pillanatt\u00f3l kezdve nagyon j\u00f3l tud menni. Nekem a legt\u00f6bb esetben kell p\u00e1r szakasz am\u00edg beler\u00e1z\u00f3dok, f\u0151leg az idegen p\u00e1ly\u00e1kon nem mertem t\u00f6bbet v\u00e1llalni. Szerencs\u00e9re tiszta k\u00f6r\u00fcnk volt, nem v\u00e1llaltunk semmit t\u00fal, \u00fagyhogy \u00f6r\u00fcl\u00fcnk a m\u00e1sodik helynek.<\/p>\n
Hogy tetszett a k\u00f6r, mert v\u00e1ltozatos p\u00e1ly\u00e1kon mentetek?<\/em><\/p>\nKisgy\u00f3nb\u00e1nya sodr\u00f3sabb volt, mint ahogy elk\u00e9pzelt\u00fck, \u00fagyhogy izgalmas volt, plusz f\u00e9kprobl\u00e9m\u00e1nk volt. Ott beesett a h\u00e1romnegyed\u00e9n\u00e9l a f\u00e9kped\u00e1l, amit nem \u00e9rtett\u00fcnk. T\u00e9s el\u0151tt l\u00e9gtelen\u00edteni kellett, \u00e9s ut\u00e1na nem volt gond.<\/p>\n
foto: MGR Images\/Makai Gergely<\/p><\/div>\n
Cz\u00e9km\u00e1ny Norbert<\/strong>: Amikor az \u00e1rokban f\u00e9lig az oldal\u00e1n ind\u00edtgatod az aut\u00f3t \u00e9s az csak harmadj\u00e1ra siker\u00fcl egy \u00f6t\u00f6dikes megforg\u00e1s ut\u00e1n, az id\u0151t vesz ig\u00e9nybe. Ez most legal\u00e1bb 28 m\u00e1sodperc, de most m\u00e1r ezt is tudjuk. Ez volt az els\u0151 gyorsas\u00e1gi kalandja, az\u00f3ta pedig keress\u00fck magunkat egy picit, de az utols\u00f3 kett\u0151 gyorsas\u00e1gi m\u00e1r elfogadhat\u00f3an siker\u00fclt.<\/p>\nA 16.6 m\u00e1sodperc h\u00e1tr\u00e1ny Hat\u00e1r Attila m\u00f6g\u00f6tt lefaraghat\u00f3?<\/em><\/p>\nMost m\u00e1r musz\u00e1j azt mondani, hogy a saj\u00e1t temp\u00f3nkban k\u00f6zleked\u00fcnk, de l\u00e1tod az mit eredm\u00e9nyez. (nevet) Lehet, hogy lassabban kellene mennem, mint a saj\u00e1t temp\u00f3m, vagy egy kicsit megfontoltabban. Ott is az volt a baj, hogy nem \u00e9reztem t\u00f6k\u00e9letesen magam az aut\u00f3ban m\u00e9gis r\u00e1pr\u00f3b\u00e1ltam, amib\u0151l baj lett. Kicsit lehet, hogy vissz\u00e1bb kell venni \u00e9s az lesz a gy\u00fcm\u00f6lcs\u00f6z\u0151, mert a pontok tekintet\u00e9ben t\u00f6bbet \u00e9rne most a m\u00e1sodik hely\u00e9rt j\u00e1r\u00f3 pontcsomag is, mint a null\u00e1z\u00e1s. Ezt most a szervizben eld\u00f6ntj\u00fck a csapattal.<\/p>\n
foto: MGR Images\/Makai Gergely<\/p><\/div>\n
Ker\u00e9k Bal\u00e1zs<\/strong>: J\u00f3 volt. Meglep\u0151dtem, hogy a R\u00e1baring is tetszett v\u00e9g\u00fcl. Kisgy\u00f3n csod\u00e1latos, minden perc\u00e9t nagyon \u00e9lveztem, egyed\u00fcl az Olaszfalut nem kedvelem annyira, nagyon lobog\u00f3s, keskeny, beporozott a f\u00f6ldekr\u0151l. Mi kiment\u00fcnk egy olyan setuppal, hogy Kisgy\u00f3non menj\u00fcnk egy j\u00f3t, de nem tudtunk j\u00f3t menni, mert h\u00e1romszor lel\u00f3gattam az erd\u0151be \u00fagy, hogy volt bel\u0151le kis pifpuff, mire kij\u00f6tt\u00fcnk az \u00e1rokb\u00f3l. Sukor\u00f3p\u00e1tka is teljesen j\u00f3, \u00fagyhogy \u00f6sszess\u00e9g\u00e9ben szuper volt a k\u00f6r.<\/p>\nHa most \u00e1ll\u00edtotok a szervizben, akkor az \u00e9lvezetre vagy a pontokra \u00e1ll\u00edtotok?<\/em><\/p>\nBosszant, hogy nincs realit\u00e1sa, hogy Norbival meccselj\u00fcnk, \u00e9s most elment annak is az es\u00e9lye, hogy Hat\u00e1r Atival meccselj\u00fcnk, \u00fagyhogy el\u00e9g cudarul \u00e1llunk. Az\u00e9rt szeretn\u00e9k gyorsulni, mert a puha kocsi a lobog\u00f3sokon is h\u00e1tr\u00e1ny volt \u00e9s a R\u00e1baringen is d\u00fcl\u00f6ng\u00e9lt, a lass\u00fa kanyarokban tolta az elej\u00e9t. \u00c1ll\u00edtunk egy m\u00e1sik setupot, negyeidk helyen vagyunk, innen rosszabbul m\u00e1r nem j\u00e1rhatunk.<\/p>\n
foto: MGR Images\/Makai Gergely<\/p><\/div>\n
Zagyva Dorka<\/strong>: Nagyon furcsa volt, szoknom kell m\u00e9g az aut\u00f3t, \u00e9s mivel teljesen \u00faj a kocsi, nagyon nagy fenntart\u00e1sokkal megyek, mert f\u00e9ltem. Viszont m\u00e1r sz\u00e9pen lassan kezd\u00fcnk gyorsulni.<\/p>\nA jobb egyb\u0151l milyen utas\u00edt\u00e1sokat kapsz?<\/p>\n
Sok tan\u00e1csot kapok \u00e9s apa pr\u00f3b\u00e1l hajtani, hogy menjek, menjek \u00e9s higgyem el, hogy mi az ami elf\u00e9r, \u00e9s azt is mondja, hogy hol kell odafigyelni.<\/p>\n
foto: MGR Images\/Makai Gergely<\/p><\/div>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
N\u00e9gy gyorsas\u00e1gi ut\u00e1n Csom\u00f3s Mikl\u00f3s \u00e9s Nagy Attila 16.4 m\u00e1sodperc el\u0151nnyel vezeti a II. WHB Gy\u0151r Rallyt. A m\u00e1sodik hely\u00e9rt Tur\u00e1n Frigyes, N\u00e9met G\u00e1bor \u00e9s Velenczei \u00c1d\u00e1m csat\u00e1zik. N\u00e9gyb\u0151l n\u00e9gy gyorsas\u00e1git nyertek Mixi\u00e9k, \u00e9s a t\u00f6bb mint 15 m\u00e1sodperces el\u0151nyt apr\u00e1nk\u00e9nt \u00e9p\u00edtett\u00e9k fel. Az els\u0151 szakaszon az es\u0151 is megtr\u00e9f\u00e1lta a mez\u0151nyt, a k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9gek az […]<\/p>\n","protected":false},"author":16,"featured_media":243302,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","inline_featured_image":false,"footnotes":""},"categories":[21],"tags":[183],"class_list":["post-243301","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-hirek","tag-ii-whb-gyor-rally"],"yoast_head":"\n
Csom\u00f3s Mixi\u00e9k vezetnek a II: WHB Gy\u0151r Rallyn - nyilatkozatok az els\u0151 k\u00f6r v\u00e9g\u00e9n - WHB Gy\u0151r Rally<\/title>\n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n \n \n \n\t \n\t \n\t \n