A vasárnap délelőtti három gyorsasági után továbbra is Csomós Miklós és Bán Viktor vezet a WHB Győr Rallyn. A második helyen Vincze Ferenc és Percze Nándor csak arra figyel, hogy Turánék előtt maradjanak, és a délutáni Rábaring gyorsasági végén a bajnoki címet ünnepelhessék. A harmadik helyre Velenczei Ádám és Vánsza Zsolt lépett, miután Bútor Róberték befejezték a versenyt, mivel a szűk pályákon nem akarták kockáztatni a Citroen C3 WRC hajtásláncának épségét. Ők az első napot is murvás pályára való hajtással teljesítették. A belvárosi gyorsasági szakaszra kilátogató rengeteg néző mégsem maradt WRC nélkül, Schubert István a Showtime kategóriában teljesítette a pályát egy 2021-es Ford Fiesta WRC-vel.

Nyilatkozatok a déli szervizparkból:

Csomós Miklós (1. hely): Nagyon jó volt! A Tényő-Ravazdon lassabban jöttünk, aztán a Rábaringen megpróbáltam minél óvatosabban menni, főleg ezzel az új vezetési stílussal, és szerintem elég jól működött. A harmadik, a városi gyors pedig óriási meglepetés volt számomra, hogy ennyi ember kint volt. Nagyon jól esett. Szerettük volna ma az összes gyorsot megnyerni, de amikor vártunk a rajban, és láttam hogy ennyi ember van, akkor eldöntöttem magamban, hogy minél látványosabban fogunk menni. Nyilván ennek köszönhetően az összes körforgalmat, az összes kanyart kézifékkel fordultuk. Nagyon látványos volt, óriási embertömeg volt, nem tudom mennyien lehettek kint, de nagyon jó érzés volt. Számomra ez a városi gyors a legnagyobb meglepetés és a legjobb érzés.

A második körben a Powert szeretnénk megnyerni, mivel az előző Rábaringen viszonylag sokat tudtunk adni a mezőnynek, szerintem jó esélyünk lesz rá.

Vincze Ferenc (2. hely):

A városigyorson a győzelmet nem terveztük be, csak úgy véletlenül jött, mert tényleg a nézőknek próbáltunk csak autózni. Minden körforgalmat körbe drifteltünk amennyire csak lehet. Nekünk jó lenne második helyezés, nem is akarunk jobbat ettől. Most Frici előtt vagyunk, van két gyors, reméljük, hogy ezt kibírjuk és maradunk előtte, és akkor örülni fogunk nagyon.

A Mecseken hasonló helyzetben Power Stage-et nyertetek.

Most nem fogunk tudni, mert nekünk nincs olyan gumink, ami jó lenne a Rábaringre. Úgy terveztem, hogy o20-30 másodpercet kapunk ott a többiektől akik másmilyen gumival mennek, ahhoz képest csak 15-öt kaptunk, de ott nem fogunk jó eredményt elérni a következő körben sem. Tényőt nem fogjuk feszíteni, az egy tempós dobáló pálya, előző körben is sokat hagytunk benne, most sem sietünk, célba kell érni ezen a helyen.

Turán Frigyes (5. hely): Jó volt a délelőtt.  A Rábaringen elgumiztuk magunkat, de az a taktika, hogy két pótkerékkel megyünk ott megbosszulta magát, szerintem a kemény gumi alapvetően az jó ötlet lett volna elől, de annyira megváltozott az autó fizikája, a súlypontja, hogy nagyon tolta az elejét. Sokszor oda tudtunk érni és kézifékkel tudtam segíteni, akkor tudtam elfordulni. Az nem volt jó, sokat szenvedtünk sokat is kaptunk.

Tényő jól sikerült az első egy-két kilométeren el kellett hinnem, hogy az autó működik, nem lesz megint kormányszervó hibánk. Az autó tökéletesen működött, a városin utána még jöttünk egy második időt, úgy, hogy az első komolyabb féktávon túlcsúsztunk, lementünk a fűre és onnan kellett visszajönnünk. Azt gondolom, hogy ezt megnyerhettük volna. Rengeteg néző volt, nagyon jó volt ennyi ember előtt versenyezni.

A második kört meglátjuk, nem akarok nagyon kockáztatni, mert se előttünk se mögöttünk senki. Ez az ötödik hely álomszerű a tegnapi nap szenvedései után. A bajnokság szempontjából nyilván nem jó, de megerősítjük a második helyet. Ez egy kicsit elkeserítő, hogy megint másodikak leszünk, de a tegnapi napot végigküzdöttük, úgyhogy megérdemeljük, hogy bármilyen eredménnyel beérünk a célba.

Cseh Vilmos (10. hely): Nagyon élvezzük! A Rábaringen beesett Klausz Kristóf, ott megállítottak minket, nem tudom, hogy az időnket jóváírják e. A városi az nagyon jóvolt, lehetne a napi programban még egyszer, van annyi ember, és olyan jól van összerakva, hogy élveztük nagyon. Picit túlcsúsztunk egy helyen, de azt leszámítva nagyon jó volt. Nem is gondoltam előtte, hogy versenypályának is ennyire jó lesz, mert annak ellenére, hogy ilyen szűk, én nagyon élveztem, és mentem volna még rajta.

Most már a maradt kopott gumikat rakjuk fel, és tényleg csak jól akarjuk magunkat érezni, a részvétel volt a fontos számunkra. Idén nem megyek a bajnokságban, tavaly is csak a ZEG Rallyn mentem, előtte meg sem tudom mondani, hogy mikor. Így nehéz a fiúkkal felvenni a harcot ennyi kihagyás után, az elején nagyon gyorsak. Attila is most tért vissza, végig nevetjük az etapokat, szórakozzuk, szól a zene, úgyhogy nagyon jól érezzük magunkat, örülök, hogy visszatért Győrbe a rally.